Відділ економіки та маркетингових досліджень

                                           

Завідувач відділу: Ткачук Руслан Миколайович
(044) 496 90 21

  До складу відділу входять лабораторії:
- інтелектуальної власності та маркетингу інновацій;
- економіки та планування НДР

Основні напрямки діяльності Відділу:

  • розробка інвестиційних проектів, складання середньострокових і довгострокових планів наукової, виробничої, фінансової і комерційної діяльності (бізнес-планів) Інституту;
  • планування обсягів капітальних вкладень і операційних коштів для централізованої оплати матеріальних ресурсів, устаткування та інвентарю на виконання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт на основі заявок наукових, виробничих та технічних підрозділів Інституту;
  • розробка методик, рекомендацій, нормативно-інструктивної документації з питань економіки, оплати праці, цінової політики;
  • контроль за виконанням підрозділами Інституту законодавства в галузі економіки, науковій та інноваційній діяльності, за виконанням підрозділами Інституту планових завдань;
  • підготовка економічних обгрунтувань, пропозицій і розрахунків по витратах на проведення науково-дослідних, дослідно-конструкторських робіт, поточного та капітального ремонтів будинків і споруд, доведення планів витрат до фінансового та наукових відділів Інституту;
  • статистичний облік усіх виробничих показників роботи Інституту та установ його дослідної мережі, систематизація статистичних матеріалів, підготовка статистичної звітності у втановлений термін;
  • складання, контроль та облік господарських договорів;
  • складання на основі пропозицій керівників наукових відділів Інституту та подання на затвердження директору Інституту штатного розпису, що відповідає тарифним сіткам, затвердженій структурі, посадовим окладам та діючим нормативам;
  • проведення маркетингових досліджень та вивчення коньюнктури ринку;
  • визначення наукового рівня розробок, патентування закінчених наукових розробок, реєстрація об’єктів інтелектуальної власності і оформлення прав власності на ці об’єкти;
  • розробка науково-методичних підходів капіталізації створеної наукової продукції;
  • розробка методологічних засад створення інтелектуальної продукції;
  • визначення пріоритетних напрямів наукової діяльності;
  • проведення рекламно-інформаційної діяльності, що направлена на просування створеної наукової продукції на ринок.

Comments are closed.