Херсонський кавун. Виробники баштанних Херсонщини реєструють географічне зазначення

Фото UHBDP

12 лютого 2019 року в м. Гола Пристань (Херсонська область) відбулися збори ініціативної групи. На порядку денному було обговорення та прийняття статуту Асоціації виробників баштанних, який дозволить мати узгоджену мету та правила взаємодії між її членами. Сім організацій-засновників представляли галузь баштанництва зокрема: виробники, представники експортних компаній та науково-дослідної сфери. Найближчим часом установчі документи Асоціації будуть представлені для державної реєстрації.

Інше питання заходу стосувалося бренду “Херсонський кавун”, як географічного зазначення походження товару. Чим повинен відрізнятися херсонський кавун від інших? Смакові та візуальні відмінності такого еталону буде зазначено у специфікації на херсонський кавун. До цього обговорення долучилися науковці, виробники та споживачі солодкого дива. В результаті, Херсонщина має активістів, що крок за кроком просуваються до своєї мети: захист та лобіювання інтересів виробників баштанних на внутрішньому та зовнішньому ринках. Допис на ціннику «Херсонський кавун» має гарантувати підвищений попит споживачів, але щоб мати впевненість, що цей кавун дійсно «херсонський» виробники мають отримати захист своєї репутації. Брендування та географічне зазначення походження товару стане у нагоді всім зацікавленим сторонам. Реєстрація географічного зазначення – прецедент, що продемонструє потенціал України в розвитку власних локальних продуктів та підтвердить імідж аграрної країни з працьовитими людьми.

Науково-дослідну сферу у заході представляли в.о. директора Південної державної сільськогосподарської дослідної станції ІВПіМ НААН Володимир Лимар, та заступник директора станції Олександр Шабля.

До відома. Географічне зазначення походження товару — це форма інтелектуальної власності, що належить не одній людині, а певному регіону. Це позначення, яке допомагає ідентифікувати товар (послугу) як такий, що походить із  країни, регіону або іншого географічного об’єкта. Це гарантія того, що товар має певну якість, репутацію чи володіє особливостями, які зумовлені саме цим географічним місцем, зокрема його кліматичними умовами, чи поєднанням природньо-кліматичних умов і людського фактору.

Події та новиниPermalink

Comments are closed.